Помощь
Гарантійний період – це термін, за час якого клієнт, виявивши недолік товара має право вимагати від продавця чи виробника прийняти міри по усуненню дефекта. Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли внаслідок порушень правил експлуатації.
З якого моменту починається гарантія?
- з моменту передачі товара споживачу, якщо в договорі немає уточнення;
- якщо немає можливості встановити день покупки, то гарантія починає діяти з момента виготовлення;
- на сезонні товари гарантія починає діяти з момента початку сезона;
- при замовлення товара через інтернет-магазин гарантія починається з дня доставки.
Обслуговування по гарантії включає в себе:
- усунення недоліків товара в сертифікованих сервісних центрах;
- обмін на аналогічний товар без доплати;
- обмін на подібний товар з доплатою;
- повернення товара і перерахування грошових коштів на рахунок покупця.
Правила обміну і повернення товара:
Обмін і повернення товара неналежної якості
Продавець гарантує, що покупець протягом 14 днів з момента придбання товара може відмовитися від товара неналежної якості, якщо:
- товар не був у використанні і має товарний вигляд, находиться в пакуванні з усіма ярликами, а також є документи на придбання товара;
- товар не входить в перелік товарів належної якості, які не підлягають поверненню і обміну.
Покупатель имеет право обменять товар надлежащего качество на другое торговое предложение этого товара или другой товар, идентичный по стоимости или на иной товар с доплатой или возвратом разницы в цене.
Обмін і повернення продукції неналежної якості
Якщо покупець виявив недоліки товара після його придбання, то він може вимагати обмін у продавця. Обмін повинен бути виконаний протягом 7 днів з дня пред`явлення вимоги. У випадку, якщо буде назначена експертиза на відповідність товара вказаним нормам, то обмін повинен бути виконаним протягом 20 днів.
Технічно складні товари неналежної якості заміняються товарами тієї ж марки або на аналогічний товар іншої марки з перерахунком вартості. Повернення відбувається шляхом анулювання договора купівлі-продажу і повернення суми в размірі вартості товара.
Повернення грошових коштів
Строк повернення грошових коштів залежить від виду оплати, який був вибраний покупцем.
При готівковому розрахунку повернення грошових коштів відбувається на касі не пізніше ніж через 10 днів після пред`явлення покупцем вимоги про повернення.
Зарахування вартості товара на карту клієнта, якщо був використаний безготівковий розрахунок, відбувається відразу після отримання вимоги від покупця.
При використання електронних платіжних систем, повернення відбувається на електронний рахунок протягом 10 календарних днів.